Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vzdělávání a příprava k povolání lidí s mentálním postižením na Teplicku
Herman, Zdeněk ; Šiška, Jan (vedoucí práce) ; Květoňová, Lea (oponent)
PEDAGOGICKÁ FAKULTA UNIVERZITY KARLOVY Abstrakt k diplomové práci Vzdělávání a příprava k povolání u lidí s mentálním postižením na Teplicku 21.4.2011 Zdeněk Herman - Speciální pedagogika Abstrakt Přes jakékoli problémy regionu počínající kulturním prostředím, skladbou lidí po nezaměstnanost jsem byl doveden k přesvědčení, že takové faktory nebývají vždy hlavní. Někdy vzdělání nebývá hlavním vlivem, přestože je potřebné, avšak charakter, píle a pracovitost jsou vlastnosti, podle kterých jsou lidé s postižením bráni k pracovnímu poměru. Hodnoty, které má rodina lidí s postižením někdy bývají problematické pro vzdělávání a proto jsou nabízeny školou. Výsledek je pak závislý na kvalitě školy a její vedení. Věděl jsem, že v Teplickém kraji jsou dvě školy, které nabízejí komplexní vzdělání a přípravu ke kvalitnímu plnohodnotnému životu. Přesto některé prvky je potřeba vylepšit. Nějvětší práci by mělo být přesvědčení lidí s MP, aby uměli sami se rozhodovat, pracovat a nezpohodlnět, aby měli potřebu najít povolání a nezůstat doma, kdy mají rentu. Motivace a chuť je klíčovým faktorem kvalitního života lidí s MP.
Vzdělávání a příprava k povolání lidí s mentálním postižením na Teplicku
Herman, Zdeněk ; Šiška, Jan (vedoucí práce) ; Květoňová, Lea (oponent)
PEDAGOGICKÁ FAKULTA UNIVERZITY KARLOVY Abstrakt k diplomové práci Vzdělávání a příprava k povolání u lidí s mentálním postižením na Teplicku 21.4.2011 Zdeněk Herman - Speciální pedagogika Abstrakt Přes jakékoli problémy regionu počínající kulturním prostředím, skladbou lidí po nezaměstnanost jsem byl doveden k přesvědčení, že takové faktory nebývají vždy hlavní. Někdy vzdělání nebývá hlavním vlivem, přestože je potřebné, avšak charakter, píle a pracovitost jsou vlastnosti, podle kterých jsou lidé s postižením bráni k pracovnímu poměru. Hodnoty, které má rodina lidí s postižením někdy bývají problematické pro vzdělávání a proto jsou nabízeny školou. Výsledek je pak závislý na kvalitě školy a její vedení. Věděl jsem, že v Teplickém kraji jsou dvě školy, které nabízejí komplexní vzdělání a přípravu ke kvalitnímu plnohodnotnému životu. Přesto některé prvky je potřeba vylepšit. Nějvětší práci by mělo být přesvědčení lidí s MP, aby uměli sami se rozhodovat, pracovat a nezpohodlnět, aby měli potřebu najít povolání a nezůstat doma, kdy mají rentu. Motivace a chuť je klíčovým faktorem kvalitního života lidí s MP.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.